Asistentka manažera

Hledáme Asistentku/Asistenta Manažera a Ředitele Pobočky BOZP a PO

Společnost Energom projekty, a.s., jedna z předních společností v oblasti bezpečnosti práce, hygieny práce, požární ochrany a ekologie, otevírá brány pro nový talent do svého týmu v Ostravě – Porubě. Máte příležitost stát se důležitou součástí našeho úspěšného týmu jako asistentka/asistent manažera a ředitele naší pobočky.

  • Práce na HPP
  • Nástup na pobočku Ostrava – Poruba

Požadujeme:

  • reprezentativní a příjemné vystupování,
  • vzdělání minimálně s maturitou,
  • dobrá znalost PC – word, excel, powerpoint,
  • prezenční a organizační dovednosti,
  • samostatnost a zodpovědnost,
  • ochotu učit se novým věcem,
  • spolehlivost.

Náplň práce pro ENERGOM Projekty a.s

  • příprava podkladové dokumentace,
  • vedení administrativy společnosti,
  • spolupráce s partnery společnosti (revizními techniky, hygienou apod.),
  • telefonická urgence pohledávek,
  • telefonické dojednávání termínů školení u našich klientů a akvizice nových partnerů.

Nabízíme

  • jistota práce v prosperující a stabilní společnosti,
  • pracovní doba pondělí až pátek od 7:30 do 16:00h,
  • velice příjemné pracovní prostředí,
  • skvělý kolektiv,
  • práce v pěkných kancelářských prostorech společnosti,
  • mimořádné odměňovány, bonusy ad.

Přidejte se k nám a vstupte do světa, kde vaše práce skutečně znamená něco podstatného. Stabilní pracovní prostředí, skvělý tým a možnosti profesního růstu jsou jen začátkem toho, co vám můžeme nabídnout. Začněte novou kapitolu své kariéry v Energom projekty, a.s.

Těšíme se na vaši odpověď!

Kontaktujte nás

Chcete poptat naše služby nebo se jen na něco zeptat? Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

Kontaktní formulář