ASISTENTKA / ASISTENT pro domlouvání schůzek a správu administrativy BOZP a PO
- Nabídka práce v Ostravě
- Práce na HPP
Kariéra u společnosti Energom projekty, a.s., která patří k předním společnostem zajišťující komplexní služby v oblasti BOZP a PO v rámci celé ČR. Pro posílení našeho týmu hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici Asistentka schůzek a správu administrativy BOZP a PO.
Očekáváme tyto vlastnosti, zkušenosti a znalosti:
- minimálně 4 roky praxe na podobné pozici
- vyučení minimálně s maturitou ( u mladých lidí upřednostňujeme alespoň titul Bc. a starších zaměstnanců není potřeba, vynahrazuje praxe)
- schopnost a chuť telefonovat – neustále řešení věcí s klienty ohledně faktur, splátek, apod., řešení věcí se spolupracujícími firmami např. na revize
- perfektní práce na PC – word, excel, powerpoint (předpoklad právě u mladších uchazečů)
- schopnost vyhledání na internetu
- SAMOSTATNOST
- chuť se učit novým věcem
- umění naslouchat
- SPOLEHLIVOST
Ihned přijmeme na pobočku v okrese Ostrava – Poruba.
VŠE VÁS NAUČÍME, NEMUSÍTE BÝT ODBORNÍKY NA BOZP A PO
Pomáháme klientům se ZÁKONNOU POVINNOSTÍ!
Náplň práce pro ENERGOM Projekty a.s.
- dojednávání schůzky s jednateli, starosty, řediteli apod.
- péče o stávající klienty
- zpracování příslušné administrativy
- reporting pro vedení
- práce s informačním systémem
- vstupní školení
Požadujeme
- prezenční a organizační dovednosti
- zájem o práci se zákazníkem
- samostatnost a zodpovědnost
- ochotu učit se novým věcem
- kultivované vystupování a oblékání
- základní znalost práce s PC MS Office
Nabízíme
- jistota / práce v prosperující a stabilní společnosti
- vzdělání / odborná školení v rámci Energom expert school
- kolektiv / práce v přátelském kolektivu
- seberealizace / možnost seberealizace a profesního rozvoje
- odměny a benefity
- kariérní růst